Urząd Miejski w Gogolinie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

BURMISTRZ  GOGOLINA

URZĄD MIEJSKI W GOGOLINIE

47-320 Gogolin, ul. Krapkowicka 6

 

OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

 

PODINSPEKTOR

w Urzędzie Miejskim w Gogolinie

w Wydziale Finansowym

w wymiarze pełny etat

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe preferowane: ekonomia, rachunkowość, administracja, zarządzanie;
    2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia                                               21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r.,            poz. 1260.) dla stanowisk urzędniczych;
    3. minimalny staż pracy 2 lata, doświadczenie na stanowisku związanym z płacami.      
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym
    2. znajomość ustawy o rachunkowości;
    3. znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
    4. znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
    5. znajomość rozporządzenia o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
    6. obsługa komputera – umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej;
    7. obsługa programu PŁATNIK;
    8. obsługa programu kadrowo-płacowego.
  3. Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. prowadzenie spraw  w zakresie naliczania i rozliczania wynagrodzeń osobowych    i bezosobowych;
    2. sporządzanie list wypłat zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich, obliczanie wysokości zasiłków, prowadzenie niezbędnej dokumentacji oraz kart zasiłkowych;
    3. obliczanie i przekazywanie do ZUS składek ubezpieczeniowych pracowników;
    4. sporządzanie sprawozdań z płac;
    5. obliczanie wysokości i sporządzanie list ryczałtów samochodowych;
    6. roczne rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń, umów o dzieło;
    7. naliczanie i odprowadzanie składek na PFRON – sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji;
    8. księgowanie ZFŚS oraz kaucji mieszkaniowych.
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się  wewnątrz budynku;
    2. praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku wyposażonym       w windę,  posiadającym sanitariaty dostosowane dla osób niepełnosprawnych;
    3. praca pod presją czasu, wymaga dużej odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w maju 2018r. jest wyższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
    2. list motywacyjny;
    3. kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie (poświadczona przez kandydata za zgodne z oryginałem);
    4. życiorys – cv z opisem pracy zawodowej, opatrzony podpisem oraz klauzulą       o treści „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych           i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Miejski             w Gogolinie,   w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Zostałem(łam) poinformowany(a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia       o wycofaniu zgody na adres mailowy: . Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem”.

  1. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem);
  2. oświadczenie o korzystaniu  z pełnej zdolności do czynności prawnych               i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  3. oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
  5. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodne z oryginałem), poświadczające znajomość języka polskiego (dotyczy obywateli UE).

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym w Urzędzie Miejskim w Gogolinie” w sekretariacie Urzędu  Miejskiego  w  Gogolinie   w  terminie  do  dnia   14 września 2018r.   w godzinach pracy Urzędu.

Dokumenty aplikacyjne można przysyłać pocztą jednak o terminie decydować będzie data doręczenia dokumentów do adresata. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 

Burmistrz Gogolina

 Joachim Wojtala 

Załączniki:

PDFOgłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.pdf
 

Metryczka
  • wytworzono:
    31-08-2018
    przez: Adrian Lipka
  • opublikowano:
    31-08-2018 11:19
    przez: Adrian Lipka
  • zmodyfikowano:
    31-08-2018 11:19
    przez: Adrian Lipka
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Gogolinie
    odwiedzin: 1886
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Gogolinie
47-320 Gogolin
ul. ul. Krapkowicka 6
NIP: 756-10-25-656 REGON: 000527948

Dane kontaktowe:

tel.: +48 77 40 76 800
fax: +48 77 46 66 247
e-mail: urzad@gogolin.pl
strona www: www.gogolin.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×