Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

ZAWIADOMIENIE 

Zawiadamiam, iż w dniu 13 lutego 2023r. (poniedziałek) o godz.15.30 w Urzędzie Miejskim w Gogolinie (ul. Krapkowicka 6) odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Tematem posiedzenia Komisji będzie skarga osoby fizycznej z dnia 16.12.2022 r., uzupełniona w dniu 30.01.2023 r. na Dyrektora CUS w Gogolinie dotycząca nieprawidłowej realizacji zadań CUS związanych z przyznawaniem dodatku węglowego i dodatku do pelletu.

Przewodniczący Komisji
/-/ Leonard Lepich