OGŁOSZENIE BURMISTRZA GOGOLINA o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Gogolin
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA GOGOLINA
o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego gminy Gogolin
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1
pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania
na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską
w Gogolinie Uchwały Nr X/106/2025 z dnia 30 stycznia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Gogolin.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy składać do Burmistrza Gogolina wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” w terminie od dnia 18.03.2025 r. do dnia 30.04.2025 r. Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Gogolinie, ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gogolinie na stronie internetowej: https://bip.gogolin.pl/15727/12617/ogloszenia-obwieszczenia-zawiadomienia.html.
Wnioski można składać w formie: papierowej - osobiście lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Gogolinie, lub elektronicznej - za pomocą poczty elektronicznej (na adres: urzad@gogolin.pl) albo platformy ePUAP. UWAGA: Liczy się data wpływu do tut. Urzędu, a pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Gogolina.
160501_app PLAN OGÓLNY.gml (32,25KB)
formularz_wnioski.PDF (173,58KB)
Złożenie formularza stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Ogłoszenie.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Gogolina, z siedzibą ul. Krapkowicka 6, 47-320 Gogolin.
Z administratorem można się skontaktować listownie lub drogą elektroniczną poprzez adres e-mail: .
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail:
3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia formularza składanego w ramach realizacji procesów planowania przestrzennego, w szczególności opracowania planu ogólnego, na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (w tym art. 8a ust. 1, zgodnie z art. 8h uopizp).
4. Podane dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy, dla potrzeb której zostały zebrane, na następnie będą przechowywane przez 25 lat, po czym zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Opolu.
5. Państwa dane osobowe możemy przekazać stronom i uczestnikom postępowań lub organom właściwym w związku
z realizacją umowy, przy czym dokonamy tego wyłącznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu działań lub zawarta umowa na świadczenie usług.
6. Składający formularz ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
7. Składający formularz ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie formularza bez rozpoznania.