- AKTY PRAWNE
- Rejestry i archiwa
Rejestry i archiwa
Urząd Miejski w Gogolinie WPK WG WA WF WO WZ KW BHP GCR INF
Wydział Rozwoju Gospodarczego, Promocji, Kontaktów Zagranicznych i Integracji z UE, Kultury, Sportu i Rekreacji Sportu i Rekreacj
|
Lp. |
Rejestr, ewidencja, spis, lista, wykaz |
|
1. |
Ewidencja działalności gospodarczej |
|
2. |
Rejestracja zawiadomień o imprezach artystycznych, rozrywkowych i sportowych |
|
3. |
Ewidencja pól biwakowych |
|
4. |
Ewidencja obiektów, o których mowa w ustawie o usługach turystycznych |
|
6. |
Wykaz zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży |
|
7. |
Wykaz zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu sprzedaży |
|
8. |
Wykaz zezwoleń jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży |
|
9. |
Rejestr instytucji kultury |
|
10. |
Rejestr zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym |
|
11. |
Rejestr licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką |
Wydział Gospodarki Mieniem Gminnym, Zamówień Publicznych i Ochrony Środowiska; Publicznych i Ochrony Środowiska
|
Lp. |
Nazwa |
|
1. |
System Informacji o Środowisku (SIOS) |
|
2. |
Rejestr wniosków o przydział lokali mieszkaniowych z mieszkaniowego zasobu gminy |
|
3. |
Ewidencja przyznanej pomocy w postaci dodatku mieszkaniowego |
|
4. |
Ewidencja zbiorników bezodpływowych |
|
5. |
Ewidencja przydomowych oczyszczalni ścieków |
|
6. |
Ewidencja umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
|
7. |
Rejestr podmiotów gospodarczych zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działności w zakresie zbierania, transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów |
|
8. |
Ewidencja dróg i ulic |
|
9. |
Ewidencja targowisk |
|
10. |
Ewidencja mienia komunalnego |
|
11. |
Ewidencja dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków znajdujących się na terenie gminy Gogolin |
|
12. |
Ewidencja cmentarzy oraz miejsc pamięci narodowej |
|
13. |
Rejestr zajęć pasa drogowego |
|
14. |
Ewidencja gruntów i budynków |
|
15. |
Rejestr decyzji administracyjnych zezwalających na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie gminy Gogolin |
|
16. |
Rejestr dzierżaw i użyczeń |
|
17. |
Rejestr zamowień publicznych |
|
18. |
Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego |
|
19. |
Rejestr psow rasy niebezpieczne |
|
20. |
Rejestr decyzji owarunkach zabudowy i zagospodarowania terenu |
|
21. |
Rejestr wniosków o zmiane planu miejscowego |
Wydział Spraw Administracyjnych
|
Lp. |
Nazwa |
|
1. |
Rejestr Zarządzeń Burmistrza Gogolina |
|
2. |
Rejestr skarg i wniosków |
|
|
Rejestr upoważnień i pełnomocnictw |
|
3. |
Rejestr uchwał Rady Miejskiej w Gogolinie |
|
5. |
Rejestr wniosków i interpelacji radnych |
|
6. |
Centralny rejestr korespondencji wpływającej i wychodzącej |
|
7. |
Ewidencja potwierdzeń własnoręczności podpisu |
|
8. |
Ewidencja potwierdzenia zgodności z oryginałem |
|
9. |
Ewidencja wywieszonych ogłoszeń |
|
10. |
Ewidencja organizacji pozarządowych |
|
Lp. |
Rejestr, ewidencja, spis, lista, wykaz |
|
1. |
Ewidencja wydatków i rozchodów budżetowych |
|
2. |
Ewidencja dochodów i przychodów budżetowych |
|
3. |
Ewidencja podatników podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportu, posiadania psów, od osób fizycznych i osób prawnych |
|
4. |
Rejestr udzielonych ulg, odroczeń, umorzeń i rozłożeń na raty |
|
5. |
Ewidencja i rozliczanie kart drogowych |
|
6. |
Ewidencja tytułów wykonawczych wystawionych na osoby zobowiązane do zapłaty należności pieniężnych, dla których organ gminy jest właściwy do ich ustalania lub określania i pobierania |
|
7. |
Ewidencja środków trwałych i wyposażenia |
|
8. |
Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych |
|
9. |
Ewidencja wydanych zaświadczeń: |
|
|
- o posiadaniu gospodarstwa rolnego |
|
|
- o niezaleganiu w podatkach |
|
|
- o nieposiadaniu gospodarstwa rolnego |
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
|
Lp. |
Nazwa |
|
1. |
Rejestr ewidencji ludności |
|
2. |
Rejestr osób wymeldowanych i zameldowanych decyzją administracyjną |
|
1. |
Rejestr wyborców |
|
4. |
Rejestr wydanych i utraconych dowodów osobistych |
|
5. |
Rejestr udzialonych informacji osobowo-adresowych |
|
6. |
Rejestr udostępnionych danych - baza dowodów osobistych |
|
7. |
Ewidencja ksiąg stanu cywilnego (rejestr urodzeń, rejestr małżeństw, rejestr zgonów) |
|
8. |
Rejestr niewykorzystanych z róznych przyczyn formularzy do wydania dowodów osobistych |
Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
|
Lp. |
Rejestr, ewidencja, spis, lista, wykaz |
|
1. |
Ewidencja sprzętu rehabilitacyjnego i pomocowego |
|
2. |
Ewidencja umów (dotyczy wypożyczania sprzętu w ramach Ośrodka Wsparcia i Terapii Osób Niepełnosprawnych Urzędu Miejskiego w Gogolinie) |
|
3. |
Ewidencja sprzętu medycznego przekazanego na rzecz Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie |
Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej
|
Lp. |
Rejestr, ewidencja, spis, lista, wykaz |
|
1. |
Rejestr kontroli wewnętrzych |
|
Lp. |
Rejestr, ewidencja, spis, lista, wykaz |
|
1. |
Ewidencja szkolenia wstępnego z zakresu BHP |
|
2. |
Rejestr szkoleń BHP |
|
3. |
Rejestr wynikówe badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy |
|
4. |
Rejestr profilaktycznych badań lekarskich |
|
5. |
Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy |
|
6. |
Rejestr wypadków przy pracy |
|
7. |
Ewidencja sprzętu ppoż. |
|
Lp. |
Nazwa |
|
1. |
Rejestr przedpoborowych |
|
2. |
Rejestr poborowych |
|
3. |
Rejestr osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej |
|
4. |
Rejestr zgłoszonych wyjazdów za granicę przez poborowych i przedpoborowych |
|
5. |
Wykazy: kurierów, kurierów-łączników, kurierów-wykonawców |
|
6. |
Wykaz posiadaczy środków transportowych na potrzeby akcji kurierskiej |
|
7. |
Ewidencja nałożonych świadczeń osobistych |
|
8. |
Ewidencja nałożonych świadczeń rzeczowych |
|
9. |
Ewidencja nałożonych świadczeń doraźnych i etatowych |
|
10. |
Ewidencja osób przeznaczonych do pełnienia służby w formacjach OC. |
|
11. |
Ewidencja osób wchodzących w skład elementów organizacyjnych systemu ostrzegania i alarmowania ludności |
|
12. |
Baza danych na potrzeby reagowania kryzysowego i obrony cywilnej |
|
13. |
Wykaz strażaków OSP z którymi zostały podpisane umowy-zlecenia w danym roku |
|
14. |
Wykaz strażaków ochotników zgłoszonych do ubezpieczenia indywidualnego w danym roku |
|
15. |
Lista strażaków ochotników przewidzianych do badań okresowych za dany rok |
|
16. |
Wykaz osób wobec których przeprowadzono postępowanie sprawdzające w UM. w Gogolinie |
|
17. |
Dziennik ewidencji wydanych zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych |
|
18. |
Wykaz adresów pracowników Urzędu Miejskiego i GZO w Gogolinie |
|
19. |
Wykaz rodzajów informacji niejawnych, które mogą stanowić tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą "Poufne", mogących występować w zakresie działania Urzędu Miejskiego |
|
20. |
Wykaz rodzajów informacji niejawnych, które mogą stanowić tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą "Zastrzeżone", mogących występować w zakresie działania Urzędu Miejskiego |
|
21. |
Wykaz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone" w UM. w Gogolinie oraz podległych jednostek organizacyjnych |
|
22. |
Wykaz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" w UM. w Gogolinie oraz podległych jednostek organizacyjnych |
|
23. |
Wykaz stanowisk i prac zleconych w Urzędzie, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową oznaczoną klauzulą "Zastrzeżone" |
|
24. |
Wykaz stanowisk i prac zleconych w Urzędzie, z którymi może łączyć się dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnice służbową oznaczoną klauzulą "Poufne" |
|
25. |
Ewidencja prowadzonych postępowań sprawdzających |
|
26. |
Ewidencja osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa w UM. |
|
27. |
Ewidencja osób biorących udział w szkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych |
|
28. |
Ewidencja sprzętu OC i ratownictwa |
|
29. |
Ewidencja sprzętu przeciwpowodziowego |
|
Lp. |
Rejestr, ewidencja, spis, lista, wykaz |
|
1. |
Ewidencja telefonów komórkowych i stacjonarnych w urzędzie |
|
Lp. |
Nazwa |
|
1. |
Rejestr kontroli zewnętrznych |
|
Lp. |
Nazwa |
|
1. |
Archiwum zakładowe |
|
2. |
Archiwum USC |