Koordynator ds. dostępności - Katarzyna Szewczyk Sekretarz Gminy
WA - WYDZIAŁ SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Dorota Lubczyk - Naczelnik Wydziału
WPK - WYDZIAŁ ROZWOJU I PROMOCJI
Robert Smiatek - Naczelnik Wydziału
WPS - WYDZIAŁ PLANOWANIA I NIERUCHOMOŚCI
Radosław Delinowski - Naczelnik Wydziału
WS - WYDZIAŁ ŚRODOWISKA
Waldemar Lis - Naczelnik Wydziału
WF - WYDZIAŁ FINANSOWY
Beata Kowalczyk - Naczelnik Wydziału
WO - WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I URZĄD STANU CYWILNEGO
Urszula Piosek - Naczelnik Wydziału, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
WOS - WYDZIAŁ OŚWIATY, ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Anna Lechowicz - Naczelnik Wydziału
INF - STANOWISKO DS. INFORMATYKI
Adrian Lipka – Starszy Informatyk
RP - ZESPÓŁ RADCÓW PRAWNYCH
Elżbieta Mikitów – Pakura - Radca Prawny
GCR - GMINNE CENTRUM REAGOWANIA
Tadeusz Byrski – Naczelnik Wydziału
KW – STANOWISKO DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ i ZARZĄDCZEJ
Urszula Killman - Główny specjalista ds. kontroli zarządczej i wewnętrznej
Wydział | Zadanie |
Wydział Spraw Administracyjnych | - Sprawy organizacyjne urzędu.
- Kadry i sprawy osobowe pracowników urzędu.
- Ochrona danych osobowych.
- Obsługa sekretariatu i kancelarii urzędu.
- Obsługa Rady Miejskiej.
- Prowadzenie ewidencji organizacji pozarządowych.
- Załatwianie skarg i wniosków.
- Prowadzenie archiwum zakładowego.
|
Wydział Rozwoju i Promocji | - Prowadzenie i ewidencja działalności gospodarczej.
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu.
- Promocja gminy.
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zagranicznych.
- Przygotowywanie wniosków o dotacje z funduszy pomocowych.
- Zlecanie w drodze konkursu realizacji zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu organizacjom pozarządowym.
|
Wydział Planowania i Nieruchomości | - Planowanie przestrzenne.
- Gospodarka gruntami i nieruchomościami.
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o pozyskanie środków z funduszy krajowych, zagranicznych i i innych pozabudżetowych.
- Przygotowywanie i rozliczanie zadań zleconych organizacjom pozarządowym.
- Inwestycje komunalne.
- Zamówienia publiczne.
- Drogi, place.
|
Wydział Środowiska | - Ochrona środowiska.
|
Wydział Finansowy | - Nadzór i ewidencja wykonania budżetu.
- Wymiar i księgowość podatkowa.
- Ewidencja zadań inwestycyjnych.
- Ewidencja majątku Gminy.
- Obsługa kasowa Urzędu.
|
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego | - Prowadzenie ewidencji ludności tj. przyjmowanie zgłoszeń o zameldowaniu i wymeldowaniu oraz wydawanie decyzji administracyjnej w zakresie wymeldowania i zameldowania.
- Prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.
- Sporządzanie aktów stanu cywilnego: aktów małżeństwa, urodzeń i zgonów.
- Zmiana imion i nazwisk.
|
Wydział Oświaty, Zdrowia i Polityki Społecznej | - Realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty.
- Kontrola obowiązku nauki dzieci z terenu gminy.
- Organizacja dowozu dzieci do szkół.
- Pomoc materialna dla uczniów o charakterze socjalnym m.in. wyprawka szkolna, stypendia.
- Organizacja kolonii, półkolonii, warsztatów.
- Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia pracowników młodocianych.
- Sporządzanie analiz dotyczących dostępności i poziomu świadczeń medycznych w gminie.
- Podejmowanie wspólnie z jednostkami ochrony zdrowia działań na rzecz profilaktyki zdrowotnej.
- Współpraca ze stowarzyszeniami, organizacjami społecznymi, fundacjami prowadzącymi działalność na rzecz ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej.
|
Stanowisko ds. Informatyki | - Administracja systemem informatycznym.
- Administracja stronami internetowymi Urzędu Miejskiego w Gogolinie, w tym BIP.
- Administracja BIP.
- Telekomunikacja.
|
Zespół Radców Prawnych | - Opiniowanie aktów organów gminy.
- Opiniowanie projektów umów.
- Wydawanie opinii w indywidualnych sprawach.
- Zastępstwo sądowe.
- Informacje prawne o obowiązujących aktach normatywnych.
|
Gminne Centrum Reagowania | - Bieżące monitorowanie występujących zagrożeń na terenie Gminy mogących mieć charakter klęski żywiołowej, katastrofy naturalnej lub awarii technicznej.
- Opracowywanie i aktualizowanie Planu Zarządzania Kryzysowego oraz innej dokumentacji niezbędnej do prowadzenia działań kryzysowych.
- Tworzenie i aktualizowanie gminnej bazy danych w zakresie zarządzania kryzysowego.
- Informowanie, ostrzeganie i alarmowanie mieszkańców o aktualnie występujących zagrożeniach, skutkach tych zagrożeń oraz sposobie postępowania i przeciwdziałania.
- Współdziałanie ze służbami i inspekcjami w zakresie zapobiegania, przeciwdziałania i usuwania skutków klęsk żywiołowych i innych podobnych zdarzeń na terenie gminy.
- Realizacja zadań w zakresie rejestracji przedpoborowych i kwalifikacji wojskowej.
- Realizacja zleconych zadań obronnych oraz realizacja zadań obrony cywilnej.
- Ochrona informacji niejawnych.
- Realizacja zadań związanych z finansowaniem funkcjonowania gminnych jednostek OSP
|
Stanowisko ds. BHP | - Ocena i sporządzanie planów poprawy warunków pracy.
- Szkolenie pracowników z zakresu BHP.
- Analiza i ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy.
- Bezpieczeństwo przeciwpożarowe.
|
Stanowisko ds. kontroli wewnętrznej i zarządczej | - Opracowywanie rocznych harmonogramów kontroli wewnętrznej.
- Prowadzenie rejestru kontroli.
- Organizowanie i przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w poszczególnych wydziałach Urzędu, jednostkach organizacyjnych Gminy i na samodzielnych stanowiskach pracy.
- Współpraca z kontrolerami i audytorami wewnętrznymi innych jednostek sektora finansów publicznych.
- Sporządzanie protokołów kontroli i wystąpień pokontrolnych.
- Przygotowywanie sprawozdań półrocznych i rocznych z przeprowadzonych kontroli.
- Przedstawianie uwag i wniosków w sprawie usunięcia uchybień oraz usprawnienia działalności jednostki organizacyjnej.
- Nadzór nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy.
- Identyfikacja i bieżąca analiza obszarów ryzyka działalności Urzędu i podległych jednostek organizacyjnych Gminy.
|